»Ko se po desetih letih ozremo nazaj, kaj je bilo postorjenega, lahko res z navdušenjem rečemo organizatorjem, da so praktično iz nič naredili festival, ki je res predstavlja osrednje festivalsko dogajanje v Slovenj Gradcu.«
»Ti trije filmi govorijo o življenju (vseh!) žensk. Pripovedujejo o preteklih in sedanjih bojih s stališča različnih generacij in skupaj učinkujejo kot nekakšen cinematični objem – družno zrenje v boljšo prihodnost.«
»Jugoslovanski režiser je radikalnemu črnemu valu šestdesetih let vdihnil neustavljivo izrazno svobodo, usmerjeno proti vsem oblikam represije […]. V svoji karieri je pol slovenski, pol makedonski filmski ustvarjalec v poetiko in politiko filma vnesel igriv anarhični duh, pri čemer se je v svojih avantgardnih kratkih filmih iz šestdesetih in sedemdesetih let brez diha gibal med fikcijo in nefikcijo.«
»Išče razloge za muziciranje. Brezkompromisno drega v aktualni družbeni prostor. Glasba je zanj iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije. Kompozicija je improvizacija. Improvizacija mu daje prostor, da odbluzi, da dela napake, da se izgublja in iznajdeva intrigantne rešitve. V improvizaciji težave rojevajo razmisleke in odpirajo nove poti. Pogreša poglobljeno in kompleksno refleksijo.«
»Principi delovanja Kino-Pravde so imeli izjemen vpliv in daljnosežne posledice na razvoj dokumentarnega filma. Iz njih izvira fenomen filma resnice (cinéma vérité), tj. novega revolucionarnega dokumentarnega pristopa s konca 50. let preteklega stoletja. Prav tako pa je vplivalo na vizije neoavantgardnega radikalnega filmskega gibanja Skupine Dzige Vertova pod vodstvom Jean-Luca Godarda na vrhuncu revolucionarnih 60. let. Hkrati pa še danes predstavlja navdih sodobnim angažiranim filmskim praksam v obliki (proti)obzorniških gibanj tako v svetu kakor pri nas.«
»Ko se na zgolj eni lokaciji zberejo trije nedvomno raznoliki, naravno in konsistentno odigrani karakterji, umeščeni v izčiščeno narativo v popolnem ravnotežju drame in komedije, vizualno predstavljenega jasnega režijskega koncepta in dovršene fotke ter atmosfersko izjemno podprto z zvokom, dobimo soglasni zmagovalni muvit. Film na višji ravni. Profi ravni – in povrh vsega z družbenoaktualno piko na i.«
»Sredi pomladne livade, spodaj v rovu se mali krtek rodi. Kmalu se nauči nabirati hrano in izogniti plenilcem, da lahko preživi. Odrasel pa najraje z lepo samičko čas preživi. Medtem pa se pod morsko gladino, v visoki travi morski konjiček skriva in barvo spreminja. Nosi ga morski tok naokrog in k sreči se izogne ribiški mreži. Kaj kmalu mimo njega priplava samička, ki se mu prijazno nasmehne.«